ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 پروردگارا، معبودم!

از تو دور بودم، از تو غفلت کردم و کور بودم و اکنون سراپا آلودگی ام!

پروردگارا! معبودم! محبوبم!

اینک به درگاهت آمده ام،

مرا با زلال بخشایش و مهربانی ات بشوی و پاکیزه گردان

که امیدی جز تو ندارم!

پروردگارا!

تو خود گفتی که ناامیدی از درگاهت، گناه است

اکنون امیدوار و مشتاق بر درگاهت به انتظار نشسته ام!

تو را سپاس می گزارم که مرا بخشنده ای!



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:46---20 مهر 1391
سلام خسته نباشید سایت زیبایی دارین من شما رو با افتخار لینک می کنم خوشحال می شم اگر شما هم افتخار بدین و من رو لینک کنین . باز هم بهتون سر می زنم یا مهدی موفق باشین

دخترچادری
ساعت20:47---19 مهر 1391
سلام . ممنون از اینکه به وبلاگم میایید و نظر میدید. متنه خیلی قشنگ بود
موفق باشید
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
طبقه بندی: سپاس از خالقی بی همتا  
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin